Dolar 18,5383
Euro 18,2772
Altın 1.007,23
BİST 3.391,53
Adana Adıyaman Afyon Ağrı Aksaray Amasya Ankara Antalya Ardahan Artvin Aydın Balıkesir Bartın Batman Bayburt Bilecik Bingöl Bitlis Bolu Burdur Bursa Çanakkale Çankırı Çorum Denizli Diyarbakır Düzce Edirne Elazığ Erzincan Erzurum Eskişehir Gaziantep Giresun Gümüşhane Hakkari Hatay Iğdır Isparta İstanbul İzmir K.Maraş Karabük Karaman Kars Kastamonu Kayseri Kırıkkale Kırklareli Kırşehir Kilis Kocaeli Konya Kütahya Malatya Manisa Mardin Mersin Muğla Muş Nevşehir Niğde Ordu Osmaniye Rize Sakarya Samsun Siirt Sinop Sivas Şanlıurfa Şırnak Tekirdağ Tokat Trabzon Tunceli Uşak Van Yalova Yozgat Zonguldak
İstanbul 20°C
Az Bulutlu
İstanbul
20°C
Az Bulutlu
Sal 20°C
Çar 21°C
Per 21°C
Cum 21°C

Sedat Peker tarih verdi: Sizi sokağa çıkamaz hale getireceğim, tüm dünyaya rezil edeceğim

Sedat Peker tarih verdi: Sizi sokağa çıkamaz hale getireceğim, tüm dünyaya rezil edeceğim
REKLAM ALANI
A+
A-
1 Ağustos 2022 20:17
116

Organize suç örgütü lideri Sedat Peker, seçimlere iki ay kala yeni paylaşımlar yapacağını belirterek Vatan Partisi lideri Doğu Perinçek’e seslendi: “Sizi sokağa çıkamaz hale getireceğim. Sana bu görevi verenleri tüm dünyaya rezil edeceğim.”

 Sedat Peker, basın danışmanı Emre Olur aracılığıyla Vatan Partisi Genel Başkanı Doğu Perinçek’le ilgili bazı mesajlar verdi

ARA REKLAM ALANI

“Bugün Amerikan emperyalizmine, bugün FETÖ’ye, PKK’ya tavırlı olmasıyla ilgili ve ondan dolayı hedef alınıyor. Hedef alanlar da sicilleri bozuk adamlar. O nedenle ben Mehmet Ağar’ı savunuyorum ve kefilim. Onun Türkiye’ye gerekli bir şahsiyet olduğu kanısındayım.”

‘BU HATADAN DOLAYI SÜSLÜ SÜLÜ’DEN SONRA SENİN DE DOKTORUN OLMAYA KARAR VERDİM’
Sedat Peker, ‘Ulan çakma Doğu’ diye seslendiği Perinçek’e yönelik şu ifadeleri kullandı:

“FG plakalı aracımla ilgili söylediğin sözü İstanbul’daki tüm ilçelerine trafik şubenin plakalara verdiği harfleri yayınlayarak çürüttüm. Bu hatandan dolayı süslü sülüden sonra senin de doktorun olmaya karar verdim. Ancak sen yaşlı olduğun için iç organlarına zarar vermesin diye sana fitil yazacağım.

Ergenekon davasının tüm duruşmaları hem sesli hem görsel olarak kayıt altındaydı. Eğer ki benim bu duruşmalarda Fetullah Gülen’e selam söylediğim ses kaydını yayınlamazsan sen kahpesin, namussuzsun, köpeksin itsin, şerefsizsin. Eğer ki yayınlarsan bu sıfatların hepsini ben kabul ediyorum. Eğer ki yayınlayamazsan doktorun olarak sana yazdığım fitillerin boyutunu yükselteceğim. Ulan kahpe, ulan şerefsiz, ulan köpek, ulan it; ben çektiğim videolarda ne demiştim?

‘BUNLARIN ELİNDE CENNETİN ANAHTARI OLSA BİLE BEN O CENNETE GİTMEM’
Birçokları gibi, 90’lı yıllarda ülkemizdeki birçok insan gibi ben de bunları Turan’a yani Türk Birliğine hizmet eden insanlar olarak biliyordum. Ben bunların gerçek yüzünü 2000’lerin başında gördüm. ‘Bunların elinde cennetin anahtarı olsa bile ben o cennete gitmem’ demedim mi?

‘İŞİN RENGİ DEĞİŞECEK’
Ulan kahpe bu videoları tüm Türkiye izlemedi mi? 1990’larda cennetmekan Başbuğ Alparslan Türkeş de bu insanları öyle biliyordu. Ben ve birçok kişi bu sebeple bu insanlara sevgi besledik. Aksiyon dergisinde röportaj yaptığımı söylüyorsun, bu yeni bir şey mi? Bunu herkes biliyor. Kelebek soruşturmasında haksız yere tutuklandığım için, o soruşturmanın başındaki isim de Hanefi Avcı olduğu için intikam aldım (ödeşmek adettendir). 1990’lı yıllarda bende bu insanlara değer verdiğimi söylediğim yazılar haricinde yeni bir şey çıkaramazsan, Ergenekon soruşturmalarında selam söylediğimi yayınlamazsan o zaman işin rengi değişecek.

‘SEN NASIL BİR KAHPESİN?’
Doktorun olarak sana yazacağım fitilin ebatını ciddi boyuta çıkaracağım. Düne kadar mehmet ağara her hakareti ediyordun. Şimdi vatan cephesinde buluştuk diyorsun. Biz senin vatan cepheni geçmişten biliyoruz. En iyi yaptığın şey ülkücüleri şehit ettirmendi. İkinci yaptığın şey de Abdullah Öcalan’la beraber PKK kıtalarını selamlama ve onlara çiçek vermendi. İğrenç varlık, pislik insan, aşağılık yaratık. Sen nasıl bir kahpesin lan?

‘SİZİN ONURUNUZ YOK, ŞEREFİNİZ YOK, KÖPEKSİNİZ’
Benimle göğüs göğüse gelmemek için sana bu görevi kimlerin verdiğini biliyorum. Onların fitili de hazır. Seçime 2 ay kala onların fitilini de takacağım. Göreceksiniz lan göreceksiniz. Siz kahpesiniz. Sizin onurunuz yok. Sizin şerefiniz yok. Siz köpeksiniz. He unutmadan doktorunuz hepinize tırtıllı fitil yazacağım çünkü siz ancak böyle iyileşirsiniz. Seçime 2 ay kalaya beni bekleyin. Sizi sokağa çıkamaz hale getireceğim. Sana bu görevi verenleri tüm dünyaya rezil edeceğim.

‘KOSKOCA İKTİDAR GÖĞÜS GÖĞÜSE BENİMLE MÜCADELE EDEMİYOR’
Koskoca iktidar göğüs göğüse benimle mücadele edemiyor, 80 yaşındaki senin gibi bir kahpeyi karşıma çıkarıyor. Ulan senin partinin yöneticileri bir mekanda karşılaştığımızda benimle resim çekildiler. Muhalifler eleştirince de senin partinden birçok yetkili övgü dolu şeyler yazmadılar mı? Ne değişti lan ne değişti?

‘ÇOK DA RAHAT OLMAYIN, SÜRPRİZLERİ SEVERİM’
Sizin iktidarın köpeği olmanızdan başka değişen ne oldu? Ayrıca seçime 2 ay kala diyorum diye de çok rahat olmayın. Ben sürprizleri çok severim. Sizin gibi kahpelere cevap yazmadığım için kendimden nefret ediyorum (ancak huyum kurusun duramıyorum). Cumhuriyet gazetesinin geçmişte benimle ilgili yaptığı haberin linkini de koydum. (1990’lı yıllarda FETÖ’yü övdüğümü tahliye olduktan sonra da düşmanlık yaptığım yazıyı )

Ben sizin gibi fırıldak değilim, ne dediysek o. Ergenekon duruşmalarında Fetullah’a selam yolladığım görüntü kaydını yayınlamazsan senin yalancı, kahpe, köpek, şerefsiz olduğunu tüm dünyaya her gün anons edeceğim. Bekliyorum lan kahpe. Sana bu görevi verenlere söyle onları bayıltacağım. Doktorları olarak fitillerini yazacağım. Nasıl kahpe bir döneme geldik arkadaş? Vallahi hayret ediyorum.

‘BEN DE ADAMSAM HEPİNİZİ O GÖZYAŞLARINDA BOĞACAĞIM’
Çakma Doğu Perinçek, sen ve senin tasmanı tutanlar; kızımın gözyaşlarına iyi bakın. Bu gözyaşlarına yenileceksiniz. Evime yapılan polis baskını kızımda nasıl bir etki yaptıysa bütün kapıları kapatacağım diyor. Eğer ben de adamsam hepinizi o gözyaşlarında boğacağım. Söz namus!”

 

REKLAM ALANI
YORUMLAR

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu yukarıdaki form aracılığıyla siz yapabilirsiniz.